حرف دلم...

 

هيچ شباهتی به يوسف ندارم...

 نه رسولم,نه زيبايم,نه براي كسي عزيزم,نه چشم به راهي دارم...

فقط...

در " چاه " افتاده ام!!! 


آدمک آخردنیاست بخند...

آدمک عشق همین جاست بخند...

دسته خطی که توراعاشق کرد...

شوخی کاغذی مابودبخند...

آدمک خرنشوی گریه کنی...

کل دنیا سراب است بخند...

آن خدایی که بزرگش خواندی...

به خدامثل توتنهاست بخند...

 



اشتباه من املایی بود...

تورا همدرد نوشتم...

غافل از این که تو هم ، درد بودی...


در خواب من دست دیگری را نگیر.....

لااقل در خوابم حرمت نگه دار لعنتی .....





دلگيرم...

از رفاقتهايي كه مثل حلقه هاي قليان اول بزرگ ميشوند...

بعد محو...


آرام شده ام...

مثل ِ درختی در پاییز،

وقتی تمام ِ برگ هایش را باد برده باشد!





خـدایـا بـُــت بــود "بـُــتـــ شــِکـَــن " فـــرسـتـادی...

مــــــن پـُـر از بـُــغــضَــم...

"بـُــغــضـــ شــِکـَــن" هـم داری؟؟؟




جنون يعني...
.
.
.
.
.
توضيح نميخواد...

يه شب وقتي که خیلي دلتنگشم بيا کنارم بشين ميفهمي...


خواستم بگویم به جهنم که رفتی،دیدم واژه ی بهتری هم وجود دارد!

به همین روز های من که رفتی...




من رفتم و تو گفتی: برو به....

مدت هاست بی تابم ، بی تاب بازگشت و کلام آخرت...

راستی به سلامت بود یا به جهنم؟!





بعد رفتنت نمیدانم

سیگارها کوچک شده اند

یا کام های من سنگین تر…!





درد من،

چشمانی بود که

به من "اشک" هدیه

میداد و به دیگران

چشمک!!!!!!!!!!!!!!





همبازي قديم!

چشم نگذار...

آنقدر دورم كه با شمردن همه ي اعداد هم پيدايم نميكني!!!




حتي کشتي هاي مسافربري وقت رفتن سوت ميکشند...

من تنهابندري هستم که بي خبر ترک شده ام....

---------------------------------------

دلتنگی هموون مکثی ِ

که رو اسمش می کنی

وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین ...

-------------------------------------

حتی مغازه دار هم میداند که زخم های ما بی شمار است بقیه

 

پولمان را چسب زخم میدهد...

-----------------------

پسورد تمام چيز هايم شماره توست....

ومن هي شماره تورا ميگيرم بدون آنكه صدايت را بشنوم!!





می گویند شاد بنویس

نوشته هایت درد دارند!!

و من یاد مردی می افتم

که با کمانچه اش

گوشه ی خیابان شاد میزد

اما چشمهایش خیس بود؟!





 

دلم ذره اي مردن مي خواهد...

فقط مي خواهم ببينم...


من اگر نباشم ، تمام مشكلات حل مي شود؟؟!!

 



 

بالاخره یه روز خوب میرسه...

روزی که بالای عکسم مینویسن: "انا لله و انا الیه راجعون"!!!




 

دیدین چ بچه ی حرف گوش کنیه این تنهایی ؟

ی لحظم از کنارت دور نمیشه...

تازه غروبای جمعه با دلتنگی وسط دلت لی لی بازی میکنن...





 

زندگی هیچوقت اندازه تنم نشد.....

حتی وقتی خودم برای خودم بریدم و دوختم!




آلزایمر میتواند بهترین بیماری دنیا باشد تا هر ثانیه یادم نیفتد که نیستی...





با من بمان...

آنها که رفتنشان را طاقت آوردم 

"تو" نبودند....!!!





ســـوم

هفتــــم

چهلـــم

ســـــالگرد . . .

چنـــد ســــال ديگــــر

بايــــد عــــزادار نبـــودن هايــت باشـــم...؟؟؟





عزیزم....

چه زیبا اجرا میکنی خط به خط تمام گفته هایم را....

اما...

برای دیگری.......!!





بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی!

سکوت کنی!

فحشاشو بده وبهونه ها شو به جون بخری!

تموم که شد...

بغلش کنی واروم در گوشش بگی با من نجنگ. . .

من دوســـــــتدارم؟!





كاش...

اي كاش...

فقط...

همون يه نفر بود

كه وقتي بغض ميكردم بغلم ميكرد و ميگفت:

گريه كني ميكشمتا!




شبیه شماره ای تنها،روی گوشی تلفن همراه.....


نه نامی نه نشانی!مدتهاست من یک تماس ازدست رفته ام.....





چه شوری میزند دلم...

وقتی...

در چشم دیگران انمقدر شیرین می شوی!!!





شـاید بخندی و بـگویی "بـیخیال، دیوانـه است!"

امـا مـن ..

هـوای آن نـامردی که جـای مـن را گـرفـته را هـم دارم ..

مـبادا از غـصه اش دلـت بـگیرد !





مــن زانـو هـایم را بـه آغـوش کـشیده بـودم ..

وقـتی تو بـرای آغـوش ِ او زانــو زده بــودی .. 

عـشق لـعنتی من!!!






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 تير 1392برچسب:,

] [ 1:30 ] [ amir hosein basimzadeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،